Ida Posted November 4, 2009 Report Share Posted November 4, 2009 Jeg skal skrive sykepleiefortelling fra psykiatrisk fortelling emd påfølgende refleksjon.. Jeg har skrevet om en situasjon som innebar tvangsmedisinering og tvangsholding.. Har noen noen ideer til hvilke området jeg kan reflektere over.. Jeg tenker jo selvsagt paragrafer, etikk, kommunikasjon, men klarer enda kke se om det er det videre spekter å reflektere over.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ida Posted November 4, 2009 Author Report Share Posted November 4, 2009 mente selvsagt fra psykiatrisk praksis!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feline Posted November 4, 2009 Report Share Posted November 4, 2009 Jeg ville reflektert over hva det gjorde med meg selv å se en slik tvangsmedisinering, for det må jo være ganske spesielt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Peter Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Jeg ville ha gjort som feline skriver: reflektere over hva det gjorde med meg, hvilke tanker kom jeg på under hendelsen, ble jeg påvirket av det på noen som helst måte? Er det til pasientens beste? Finnes det andre måter man kan gå frem på til å få en pasient som ikke vil ha medisiner til å ta dem uten tvang? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts