Kornelia Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 Jeg skal skrive en oppgave om HLR og pårørendes tilstedeværelse. Finner lite litteratur om temaet, noen av dere som har noe å anbefale? Og er det noen som har erfaringer på området? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nella Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 Jeg tror ikke det finnes så mye litteratur på norsk om dette... (?). Tror jeg har lest litt om dette i boka "Å være akutt og kritisk syk", men husker ikke nøyaktig. Har du prøvd å søke etter artikler via databaser? Kanskje det dukker opp noe på engelsk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest_Beth_* Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 Har ingen litteratur å anbefale , men det står om en slik episode i siste nr av Sykepleien ( nr.16) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kornelia Posted November 12, 2009 Author Report Share Posted November 12, 2009 Takk for svar! Har lest det som står i "Å være akutt kritisk syk" + søkt div databaser, men mest nordiske. Må vel lete mer i de engelske. Takk for tips om artikkelen i Sykepleien, er bortreist, men fikk lest den på nett. Om det er noen som har egne opplevelser eller tanker omkring dette hadde det vært flott å høre! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.