Josefine Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 Heisann! Jeg skal skrive en hjemmeeksamen nå før jul som skal være en slags miniutgave av bacheloroppgaven (15 sider). Jeg er ute i psykiatrisk praksis nå og jobber med en pasient som har dyssosial personlighetsforstyrrelse, jeg synes dette er veldig interessant og kunne tenke meg å skrive om dette i oppgaven. Jeg trenger hjelp til å lage en problemstilling og begrense oppgaven, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Jeg er også usikker på oppbyggingen av oppgaven, hvordan sette sammen pasientfortelling, egne erfaringer/observasjoner og teori. Er det noen som har noen tips? Takknemlig for hjelp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 Hei:-) Det høres veldig interessant ut, veldig mye å skrive om hvis du ikke avgrenser det på en eller annet måte. Skriv ned en del spm til deg selv, spm som du kunne tenkte deg å finne svare på, eller gruble og drøfte over. Lykke til :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nella Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 Tok et søk på foumet her, og fikk opp en del treff på "bachelor". Se gjennom trådene for tips! http://sykepleiediskusjon.net/index.php?ac...ite=%2Bbachelor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts