Lucky Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 Jeg leste tråden til Lunacy ang spm om ernæringssykepleier, og ser at det finnes mange veier å ta etter spl-utdanningen. Jeg er veldig interessert i lover, og kunne tenkte mg å ta noe innenfor det.... heheheh har også planer om å ta jordmorutdanningen, litt jus i tillegg er bare drøm. Noen som har peiling om dette??? takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minnie Posted June 23, 2010 Report Share Posted June 23, 2010 Jeg leste tråden til Lunacy ang spm om ernæringssykepleier, og ser at det finnes mange veier å ta etter spl-utdanningen.Jeg er veldig interessert i lover, og kunne tenkte mg å ta noe innenfor det.... heheheh har også planer om å ta jordmorutdanningen, litt jus i tillegg er bare drøm. Noen som har peiling om dette??? takk Du må nesten finne ut hva du vil jobbe med, før du bestemmer deg for videreutdanning. Siden sykepleie er en bachelor, kan du velge relativt fritt i videreutdanning. En del sykepleiere tar videreutdanning i jus og ledelse for eksempel, for å få en lederstilling. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.