xxxxx Posted January 1, 2010 Report Share Posted January 1, 2010 hei. jeg skulle skrive min bacheloroppgave sammen med en medstudent, men går dette når en er gravid og dermed ikke får tatt praksisen (men all teorien)?? noen som vet?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
runegp Posted January 1, 2010 Report Share Posted January 1, 2010 hei.jeg skulle skrive min bacheloroppgave sammen med en medstudent, men går dette når en er gravid og dermed ikke får tatt praksisen (men all teorien)?? noen som vet?? Det går bra. Hun får imidlertid ikke autorisasjon før praksisen er ferdig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beth Posted January 2, 2010 Report Share Posted January 2, 2010 Burde gå bra,ja. Jeg hadde permisjon midt i min studietid. Gjorde ferdig teoretiske oppgaver/eksamener, men måtte ta praksisen jeg ikke fullførte omigjen da jeg begynte på nytt etter barnefødsel. :-) Snakk med skolen om hvordan dere skal gjøre det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts