Student Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 Hei=) Jeg sitter for tiden å søker på forskjellige skoler rundt om i Norge, men er ikke sikker på hvor jeg kommer til å ende opp henn.. Har tenkt litt på Gjøvik, er det noen som har noen erfaringer om Gjøvik, som de kan meddele meg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simm Posted March 16, 2010 Report Share Posted March 16, 2010 Jeg søkte i dag=)...Søkte blant annet i Gjøvik...Men får se senere hvordan jeg setter rekke følgen..Problemet mitt er kanskje det samme som ditt..Er litt usikker på hvem skole som er bra og hvem som ikke er like bra...å gjøvik da må jeg flytte hjemme fra...Prøver å slippe det...Siden ingen av kompisa mine gidder å flytte ut av Hovedstaden:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Student Posted March 27, 2010 Author Report Share Posted March 27, 2010 hehe, ja det er veldig vanskelig å finne ut hvor jeg vil gå.. men må snart bestemme meg. Mange har fortalt meg at det er bra på gjøvik, men jeg veit fortsatt ikke om jeg vil gå der. Har litt lyst til å gå på skole litt lengre unna hjemme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medic Posted March 30, 2010 Report Share Posted March 30, 2010 Ei jeg jobber med går der nå, og hun er meget fornøyd! Skryter av godt studentmiljø og gode forelesninger. Det eneste minuset hun har nevnt er at det er litt langt mellom de ulike praksisplassene. Lykke til med valget! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clavicula Posted April 9, 2010 Report Share Posted April 9, 2010 Gjøvik har i alle fall en sinnsykt bra øvelsespost! Antakelig verdt valget bare der Ellers vet jeg ikke så mye om skolen dessverre. Lykke til med valget! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.