Jump to content
Sykepleiediskusjon

Hvor skal jeg studere?


Stiine

Recommended Posts

Hei=)

 

Er det noen som har noen tips om hvor jeg burde begynne på sykepleierutdanningen?

Det eneste jeg har funnet ut, er at jeg ikke har lyst til å studere på et sted som har veldig mange studenter i klassen.

Hadde blitt veldig glad om noen har noen tanker de vil dele med meg :)

Link to comment
Share on other sites

Hei=)

 

Er det noen som har noen tips om hvor jeg burde begynne på sykepleierutdanningen?

Det eneste jeg har funnet ut, er at jeg ikke har lyst til å studere på et sted som har veldig mange studenter i klassen.

Hadde blitt veldig glad om noen har noen tanker de vil dele med meg :)

 

Jeg anbefaler Høyskolen Diakonova! En liten skole i oslo, med meget høy kvalitet på utdanningen og lærere. Vi var rett under 40 i klassen. Lurte man på noe,var det bare å banke på en av lærernes kontorer:)

Link to comment
Share on other sites

oslo kan være en litt stor by...

Men med et godt klassemiljø, så blir du fort kjent med folk. Og da er ikke byen så stor allikevel..

Vi er 51 i klassen, (går på diakonova og trives masse) noe av det som er veldig hyggelig med denne skolen er at siden vi er så få så kan faktisk lærerne navnet på alle i klassen!

 

Skal nevnes at mitt eneste andre referansepunkt med tanke på høyere utdanning er UIO, og der var vi 450 på kullet...

 

Naturen er heller ikke så langt fra oslo, marka ligger jo rundt hele byen. Bare å ta banen det.

 

Nå høres jeg sikkert helt oslofrelst ut, men det er veldig koselig her altså.

 

I alle fall, lykke til med valget.

 

Hilsen en superfornøyd student.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy