souma Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 tenker på det friske og syke mennesker av wyller det er 2 utgaver, den gamle og nye..er det samme? for det er jo litt billiger m den gamle, men er det masse nye ting som ble tatt m i den nye? takker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charming Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 Jeg synes den nye utgaven er mye bedre. I den gamle er det friske mennesket og det syke mennesket i samme bok - så mye undødvendig å drasse på. Vi i Kristiansand har hvertfall bare det friske mennesket hele 1. året - og da er det deilig og slippe og drasse på det syke mennesket og. :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lykkeliten Posted March 8, 2010 Report Share Posted March 8, 2010 Å? Har det kommet en ny utgave Da hadde jeg nok valgt den, og selv om jeg har den gamle kommer jeg ikke til å selge dem. Jeg vil tro de er kjekke å ha når man er ferdig utdannet også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.