sjuggerpløm Posted March 31, 2010 Report Share Posted March 31, 2010 Har fortsatt en del bøker igjen, som jeg gjerne blir kvitt. Selger dem billig, for å få dem ut av huset Orker ikke å ramse opp alle her, men spør, så kommer jeg tilbake til deg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charming Posted April 8, 2010 Report Share Posted April 8, 2010 Når gikk du ut og hvor i landet holder du til? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hamid Posted April 21, 2010 Report Share Posted April 21, 2010 Har fortsatt en del bøker igjen, som jeg gjerne blir kvitt. Selger dem billig, for å få dem ut av huset Orker ikke å ramse opp alle her, men spør, så kommer jeg tilbake til deg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hamid Posted April 21, 2010 Report Share Posted April 21, 2010 Har fortsatt en del bøker igjen, som jeg gjerne blir kvitt. Selger dem billig, for å få dem ut av huset Orker ikke å ramse opp alle her, men spør, så kommer jeg tilbake til deg. hei. lure på hvilke bøker du har igjen .? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Monroe Posted August 19, 2010 Report Share Posted August 19, 2010 Lurer og på hvilke bøker du har? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts