souma Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 http://www.akribe.no/dfdsm/section.cfm?path=70 dette er en side m øvelser til anatomi faget- spes til det syke og det friske menneske.. synes dere at å øve på den er lurt? lærer man noe på den måten, siden man skal bre finne riktige svar som er allerde oppgitt i oppgaven? hva bruker dere?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
souma Posted August 2, 2010 Author Report Share Posted August 2, 2010 hmm, ingen har noen meninger om denne siden?skal jeg la vare å øve der Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glow Posted August 2, 2010 Report Share Posted August 2, 2010 Joda, det er en bra side å bruke til øving. Jeg brukte den siden masse før jeg skulle ha eksamen i anatomi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nerinna Posted August 2, 2010 Report Share Posted August 2, 2010 Da skal jeg bokmerke så jeg kan bruke den til øving Den virket jo ganske ålreit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glow Posted August 2, 2010 Report Share Posted August 2, 2010 Da skal jeg bokmerke så jeg kan bruke den til øving Den virket jo ganske ålreit Ja, det er en god idè! Det er virkelig en bra test-side. For du må ha lest en del for å "bestå" de testene. Husker at mange av spørsmålene var ganske vanskelige. Tror jammen jeg skal bruke den for å friske opp anatomien litt igjen Lykke til med studiestart av verdens beste studie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts