Jump to content
Sykepleiediskusjon

jobbe i Finnmark


elis

Recommended Posts

Jeg er en søring som tror jeg kunne tenke meg å jobbe et år som sykepleier i Finnmark, hvis jeg får overbevist min tenåringssønn om at dette er spennende. Trenger litt luftforandring. Har sjekket ledige stillinger på Helse Finnmark.no, men det er litt dårlig utvalg og få stillinger tilgjengelig. Jeg vil vel tro at det behov sykepleiere der som alle andre steder, utover de få stillingene jeg fant, så spørsmålet mitt er om noen har noen forslag til hvordan jeg skal gå frem. Jeg er åpen for de fleste typer jobber innefor yrket. Da dette fortsatt er på idèplanet og gjennomføring ikke blir aktuelt før høst 2011, vet jeg heller ikke helt hvor vi skal, men det bør jo være et sykehus og en videregående skole der, så kanskje Hammerfest, Kirkenes Vardø..? Er åpen for forslag og tips. Jeg har jobbet som sykepleier i 10 år og er 39. B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er en søring som tror jeg kunne tenke meg å jobbe et år som sykepleier i Finnmark, hvis jeg får overbevist min tenåringssønn om at dette er spennende. Trenger litt luftforandring. Har sjekket ledige stillinger på Helse Finnmark.no, men det er litt dårlig utvalg og få stillinger tilgjengelig. Jeg vil vel tro at det behov sykepleiere der som alle andre steder, utover de få stillingene jeg fant, så spørsmålet mitt er om noen har noen forslag til hvordan jeg skal gå frem. Jeg er åpen for de fleste typer jobber innefor yrket. Da dette fortsatt er på idèplanet og gjennomføring ikke blir aktuelt før høst 2011, vet jeg heller ikke helt hvor vi skal, men det bør jo være et sykehus og en videregående skole der, så kanskje Hammerfest, Kirkenes Vardø..? Er åpen for forslag og tips. Jeg har jobbet som sykepleier i 10 år og er 39. B)

 

Mitt inntrykk er at det er mange ledige stillinger ved Helse Finnmark. Synes jeg ser titt og ofte utlysninger i avisene. Hva med å sende en generell søknad til både Hammerfest og Kirkenes, da kan du egentlig nå over flere avdelinger uten å verken utelukke eller spesifisere noe..

Lykke til... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Litt synd at jeg har ikke sett denne temaen før.. Jeg bor i Oslo egentlig men er interessert i Nord Norge og jobbet i flere steder der, blant annet noen kommuner i Finnmark. Jeg ville også anbefale å ta kontakt direkte til enten sykehusene eller kommunene der. Lykke til!! P.S. Har opplevd utrolig mye positivt der..så dette ville jeg anbefale på det sterkeste!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy