Jump to content
Sykepleiediskusjon

Bachelor!


Huldra

Recommended Posts

Skal levere inn problemstilling og grunngivning for valg av tema om ei veke, og trenger litt guidance ;)

 

Vil aller helst skrive om føde- og barselomsorg, då dette er eit felt eg har stor interesse for, og noko eg kan tenke meg å viderutdanne meg i. Men veit ikkje om det blir så lett ift at eg må fokusere på sjukepleiarens rolle. Fødsel og barseltid er jo stort sett reservert for jordmødre (og barnepleiarar då)..og induksjon er jo ei legeoppgåve.

 

Har også hørt at ei kan formulere problemstillinga som eit spørsmål eller som ein påstand. Om eg kan bruke ein påstand blir det litt lettare trur eg...

Link to comment
Share on other sites

Vet det er en del skoler som er litt restriktive med å gi lov til å skrive om føde-/barsel nettopp fordi det er hovedsakelig jordmødre som jobber der. Hadde jeg vært deg ville jeg forhørt meg med en av foreleserne/klasseforstanderne e.l.

 

Kunne du evt. tenkt deg å skrive om f.eks. diabetes/MS/depresjon/migrene/overvekt/annen sykdom i forhold til svangerskap så tror jeg det kanskje er lettere å få gjennomslag for oppgaven.

Link to comment
Share on other sites

Eller svangerskapskvalme kanskje? Eller kanskje noe om etiske dilemmaer ift svangerskap der alt ikke går som det skal? Når en gravid kvinne blir innlagt på sykehus tidlig i svangerskapet blir hun lagt inn på gyn, og der er det kun sykepleiere som arbeider, ikke jordmødre. Så det kan være en idé å skrive om noe som har med selve svangerskapet å gjøre (ikke fødselen og tiden etterpå)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy