Jump to content
Sykepleiediskusjon

SpiseSituasjon


Judon

Recommended Posts

hei folkens:)

 

jeg har valgt å skrive om spisesituasjon på refleksjonoppgaven fra første år i praksis..

er det noen som har forslag til hva jeg bør fokusere på å skrive om, hvilke teorier kan jeg ta med?

 

Den personen jeg skal skrive om søler mye mat på seg når han spiser, sitter på rullestol og roper ofte..

 

 

Mvh Judon Khan

Link to comment
Share on other sites

Dette går det nesten ikke an å svare på, syns jeg. Du må selvsagt skrive om hvorfor du har valgt nettopp denne situasjonen som utgangspunkt for refleksjon. Hva observerte du, reagerte du på noe, noe som burde vært gjort annerledes - hvorfor/hvorfor ikke.

 

Så fletter du inn etikk, både ifht pasient og helsepersonell.

 

Du har sikkert en tanke om hva du vil med oppgaven? Hvorfor reagerer du på at pasienten søler mye, roper og sitter i rullestol?

Link to comment
Share on other sites

tall for at du svarte

 

jeg har skrivet en del og holder på å bli ferdig med refleksjons oppgaven..

refleksjons notatet skal inneholde hendvisninger til to teorier..

har du noe tips?

 

 

Dette går det nesten ikke an å svare på, syns jeg. Du må selvsagt skrive om hvorfor du har valgt nettopp denne situasjonen som utgangspunkt for refleksjon. Hva observerte du, reagerte du på noe, noe som burde vært gjort annerledes - hvorfor/hvorfor ikke.

 

Så fletter du inn etikk, både ifht pasient og helsepersonell.

 

Du har sikkert en tanke om hva du vil med oppgaven? Hvorfor reagerer du på at pasienten søler mye, roper og sitter i rullestol?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy