Jump to content
Sykepleiediskusjon

Hvem har erfaring med nettstudier?


Panita

Recommended Posts

Hei,

 

Jeg jobber nå som sykepleier på Infusion klinikk i UAE (alt med intravenøs og cellegift behandling å gjøre), men har vurdert på å slutte for å studere.

Av praktiske grunner må jeg kanskje ta nettbasert studie eller fjern undervisning. Har vurdert å ta ledelse og admin. som videre utdanning (via NKI).

 

Har noen tatt slik utdanning før? Erfaring med nettstudier fra noen skoler i Norge? Være så snill å gi meg råd...

 

 

Tusen takk

 

Panita

Link to comment
Share on other sites

Heisann!

Jeg er deltidsstudent ved en høgskole her i landet, og det er mye nettbasert undervisning, samt samlinger to ganger i halvåret.

Jeg synes det er helt greit, men det fordrer en viss evne til å ta seg selv i nakken og jobbe systematisk og strukturert på egen hånd.

Jeg syntes det var vanskelig i starten, men nå når jeg er inne i siste halvår av utdanningen har jeg lært meg å jobbe på dette viset, og setter veldig pris på den friheten det er med å studere på denne måten. Jeg lager meg arbeidsplaner, måned for måned, ut i fra opplegget som skolen legger opp.

 

I og med at du tenker på videreutdanning som jeg vil anta har et ganske målrettet fokus på ledelse og admin, og ikke flere forskjellige tema som det jo er i grunnutdanningen, så lyder det i mine ører som et rimelig greit studium? Jeg kommer ikke til å ha skrupler med å ta videreutdanning på nett i allefall, i og med at det er såpass spesialisert, med fordypning i kun et omårde :)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy