Panita Posted January 8, 2011 Report Share Posted January 8, 2011 Hei, Jeg jobber nå som sykepleier på Infusion klinikk i UAE (alt med intravenøs og cellegift behandling å gjøre), men har vurdert på å slutte for å studere. Av praktiske grunner må jeg kanskje ta nettbasert studie eller fjern undervisning. Har vurdert å ta ledelse og admin. som videre utdanning (via NKI). Har noen tatt slik utdanning før? Erfaring med nettstudier fra noen skoler i Norge? Være så snill å gi meg råd... Tusen takk Panita Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bona fide Posted January 9, 2011 Report Share Posted January 9, 2011 Heisann! Jeg er deltidsstudent ved en høgskole her i landet, og det er mye nettbasert undervisning, samt samlinger to ganger i halvåret. Jeg synes det er helt greit, men det fordrer en viss evne til å ta seg selv i nakken og jobbe systematisk og strukturert på egen hånd. Jeg syntes det var vanskelig i starten, men nå når jeg er inne i siste halvår av utdanningen har jeg lært meg å jobbe på dette viset, og setter veldig pris på den friheten det er med å studere på denne måten. Jeg lager meg arbeidsplaner, måned for måned, ut i fra opplegget som skolen legger opp. I og med at du tenker på videreutdanning som jeg vil anta har et ganske målrettet fokus på ledelse og admin, og ikke flere forskjellige tema som det jo er i grunnutdanningen, så lyder det i mine ører som et rimelig greit studium? Jeg kommer ikke til å ha skrupler med å ta videreutdanning på nett i allefall, i og med at det er såpass spesialisert, med fordypning i kun et omårde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marit Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 Jeg studerer helsefagarbeider via nett, første regel er ; ha særlig godt selvdisiplin:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.