Guest Caroline Posted February 11, 2011 Report Share Posted February 11, 2011 Har lenge lurt på hvilket yrke jeg skal velge; lærer eller sykepleier. Det har nå falt på sykepleier, for da kan man jo være lærer innen sykepleie /helse og sosialfag, sant? Men hvilken vei går man? Er det så lett at man tar et år PPU etter bacheloren i sykepleie, så er man adjunkt? Eller er det mer? Og hvor kan man isåfall jobbe? Hvilke skoletrinn, fag, osv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted April 26, 2011 Report Share Posted April 26, 2011 *bump* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lotte Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 Har lenge lurt på hvilket yrke jeg skal velge; lærer eller sykepleier. Det har nå falt på sykepleier, for da kan man jo være lærer innen sykepleie /helse og sosialfag, sant? Men hvilken vei går man? Er det så lett at man tar et år PPU etter bacheloren i sykepleie, så er man adjunkt? Eller er det mer? Og hvor kan man isåfall jobbe? Hvilke skoletrinn, fag, osv? Ja, det er så enkelt, men her i Trondheim på NTNU er ppu på detltid da, over 2 år. Adjunkt blir man da, men jeg hadde aldri blitt sykepleier om jeg hadde valgt på nytt igjen, da hadde jeg gått for lærerutdanning med en gang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.