missbrown Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 Hei foklens, trenger litt hjelp.....skriver en pleieplan om en som er overvektig har diabetes type 1(insulinavhengig) og dement. Han er glad i mat og spiser så lenge han ser mat foran seg. han beveger seg lite og har hoy kolesterol. Trenger litt hjelp til hvordan jeg skal sette opp mål og tiltak. thanx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lill Posted January 30, 2012 Report Share Posted January 30, 2012 Hei foklens, trenger litt hjelp.....skriver en pleieplan om en som er overvektig har diabetes type 1(insulinavhengig) og dement. Han er glad i mat og spiser så lenge han ser mat foran seg. han beveger seg lite og har hoy kolesterol. Trenger litt hjelp til hvordan jeg skal sette opp mål og tiltak. thanx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marianne Posted February 5, 2012 Report Share Posted February 5, 2012 Hei foklens, trenger litt hjelp.....skriver en pleieplan om en som er overvektig har diabetes type 1(insulinavhengig) og dement. Han er glad i mat og spiser så lenge han ser mat foran seg. han beveger seg lite og har hoy kolesterol. Trenger litt hjelp til hvordan jeg skal sette opp mål og tiltak. thanx Har du utformet en sykepleiediagnose? Når du har gjort dette, kan du begynne å se på målene og tiltak for å nå målene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.