Lilefix Posted August 6, 2013 Report Share Posted August 6, 2013 Hei Jeg skal begynne på sykepleien nå i høst :) og lurer på om noen har de bøkene jeg trenger til studiet på HiB. bøkene under er de som står på pensumslisten + vi skal ha litt selvvalgt pensum (ca 400-500 sider) så vis noen har noen forslag så mottas de med stor takk. Bielecki, T. & Børdahl, B. (2008) Legemiddelhåndtering, Oslo, Gyldendal akademisk. Lindholm, C. (2012) Sår, s.24-46, 80-215, Oslo, Akribe Mekki, T. E. & Holther, I. M. (2011) Sykepleieboken 1: Grunnleggende kunnskap i klinisk sykepleie. 4. utg. Oslo, Akribe Nordeng, H. M. E. & Spigset, O. (red.) (2007) Legemidler og bruken av dem, Oslo, Gyldendal akademisk Sjøen, R. J. & Thoresen, L. (2008) Sykepleierens ernæringsbok, 3. utg. Oslo, Gyldendal akademisk Boge, J. (2011) Kroppsvask i sjukepleie. Oslo, Akribe Sjøen, R. J. & Thoresen, L. (2012) Sykepleierens ernæringsbok, 4. utg. Oslo, Gyldendal Akademisk Steen, M. & Degré, M. (2009) Mikrober, helse og sykdom. Oslo, Gyldendal Akademisk Renolen, Å. (2008) Forståelse av mennesker: innføring i psykologi for helsefag. Bergen, Fagbokforlaget Kirkevold, M., Brodtkorb, K. & Ranhoff, A. H. (red.) (2008) Geriatrisk sykepleie: god omsorg til den gamle pasienten, Oslo, Gyldendal akademisk. Eide, H. & Eide, T. (2007) Kommunikasjon i relasjoner: samhandling, konfliktløsning, etikk, 2. utg. Oslo, Gyldendal akademisk. Lystad, A. (2006) Håndbok i konflikthåndtering. 2. utg. Oslo, Akribe Tveiten, S. (2008) Pedagogikk i sykepleiepraksis, 2. utg. Bergen, Fagbokforlaget Molven, O. (2012) Sykepleie og jus, 4. utg. Oslo, Gyldendal akademisk Ørn, S. Mjell, J. & Bach-Gansmo, E. (red) (2011) Sykdom og behandling 1. utg. Oslo, Gyldendal akademisk. Stokke, O. & Hagve, T.-A. (red.) (2010) Undersøkelser ved sykdom, Oslo, Gyldendal akademisk Haugen, J. E. & Knudsen, Ø. (red.) (2011) Akuttmedisinsk sykepleie: utenfor sykehus, 2. utg. Oslo, Gyldendal akademisk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Terapeuten Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 Jeg har sykepleie og jus.. men jeg kjøpte den i 2005.. vil du ha den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.