Guest Nisse Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Jeg jobber i det private, og har gjort det i over ett halvt år. Da jeg tok jobben, var en av forutsetningene at jeg fikk kun dagtid, og vi gjorde en avtale om kun dagtid turnus. Nå skal de endre turnus til at alle skal ha kveldsvakter . Strider ikke dette imot avtalen? Er det lov? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowball Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 Tatt det opp med sjefen din enda med/uten hell? Eventuelt tillitsvalgt. Har du en skriftlig avklaring på dette eller var det en muntlig avtale? Link to comment Share on other sites More sharing options...
santi Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 Dersom det står kun dagtid i arbeidskontrakten din har de ikke lov. Jeg foreslår at du snakker med tillitsvalgt på avdelingen eller tar kontakt med sykepleierforbundet lokalt for å få veiledning i forhold til hva de har lov/ikke lov å gjøre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.