Jump to content
Sykepleiediskusjon

Hvilke avdelinger har du hatt prakis i?


happy

Recommended Posts

Er sykepleierstudent og lurer litt på hvordan det er på de ulike avdelingene. Hvilke oppgaver er det mest av? Var det interessant (hvorfor/hvorfor ikke)? Kunne du tenkt deg å jobbe på en av avdelingene du var i praksis i? Hvilken pasientgruppe var det mest av? Var det noe spesielt du fikk være med på?

 

Skriv gjerne også i hvilken by. Hadde vært interessant å hørt spesielt om Haukeland :)

Link to comment
Share on other sites

Tenkte du på Haukeland sjukehus, eller å vere sjukepleiestudent på Haukeland?

 

Eg var student på gastrokirurgen og infeksjonsposten når eg hadde medisinsk. Begge deler var kjempelærerike og spennande plassar å ha praksis!

På gastro var der sjølvsagt ein del stomi og kreft, men det var egentlig veldig interessant å få lære meir om, sidan dette er pasientgrupper som ein stadig er bort i. I kirurgisk praksis fekk vi hospitere på postop og operasjon, veldig spennande! Medisinsk praksis var også veldig spennande, mange med endokarditt, ulike (spennande) sår, influensa, tbc +++ Både unge og gamle på den avdelinga. I tillegg fekk vi hospitere en dag på akutten, her er det eit lite lotteri på kor spennande det er.. Alt ettersom pasientgruppa den dagen, traumer, kva slags sjukepleiar du får osv.

Link to comment
Share on other sites

Tenkte du på Haukeland sjukehus, eller å vere sjukepleiestudent på Haukeland?

 

Eg var student på gastrokirurgen og infeksjonsposten når eg hadde medisinsk. Begge deler var kjempelærerike og spennande plassar å ha praksis!

På gastro var der sjølvsagt ein del stomi og kreft, men det var egentlig veldig interessant å få lære meir om, sidan dette er pasientgrupper som ein stadig er bort i. I kirurgisk praksis fekk vi hospitere på postop og operasjon, veldig spennande! Medisinsk praksis var også veldig spennande, mange med endokarditt, ulike (spennande) sår, influensa, tbc +++ Både unge og gamle på den avdelinga. I tillegg fekk vi hospitere en dag på akutten, her er det eit lite lotteri på kor spennande det er.. Alt ettersom pasientgruppa den dagen, traumer, kva slags sjukepleiar du får osv.

Jeg har lest både her og på andre forum at gastro er interessant :) Det går vel ikke bare i stell der, hvis jeg ikke tar feil? Kan godt høre litt om avdelinger på HUS og det å være student der :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy