Guest guest Posted January 18, 2015 Report Share Posted January 18, 2015 Hei! Jeg skal starte på sykepleien høsten 2015. Jeg lurte på om det er noe tips til noe jeg kan forberede meg på? Noen tips til bøker som kan være greit å begynne å se i iitt tidlig? Håper på svar! takk på forhånd Link to comment Share on other sites More sharing options...
apoptose Posted January 18, 2015 Report Share Posted January 18, 2015 Hvis du forbereder deg med anatomi og fysiologi, har du en stor fordel mtp. forståelse når du begynner. Sjekk hvilke(n) pensumbøker de(n) aktuelle skolen har, så slipper du å kjøpe dobbelt opp med bøker. Lykke til! Link to comment Share on other sites More sharing options...
astridspl Posted January 22, 2015 Report Share Posted January 22, 2015 Veldig enig med apoptose! Begynn på anatomi, bruk google, youtube, sykepleiepluss.no, khan medicin osv. Tror det vil være en stor fordel når du begynner! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Agnes Posted February 6, 2015 Report Share Posted February 6, 2015 Anbefaler deg å se på sykepleiepluss.no ? kjempelæferikt og fint sted å starte med anatomi om du ikke vet hva som er pensumbøker! ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.