student-sykepleier Posted July 18, 2015 Report Share Posted July 18, 2015 Hei! Jeg har akkurat fått svar at jeg har kommet inn på HiB, men jeg leser at de har dårlig rykte på seg. Jeg lurte på hva grunnen til det kan være? Jeg har aldri egentlig vurdert om å begynne et annet sted enn HiB fordi jeg tenkte at det var "safe". Burde jeg valgt Haraldsplass? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kantarell Posted July 18, 2015 Report Share Posted July 18, 2015 Gratulerer med studieplass! Eg er akkurat ferdig med grunnutdanninga på hib, og er alt i alt veldig fornøgd med utdanninga! Stort sett flinke forelesarar, (sjølvsagt noken unntak) og gode praksisplassar! Hadde sjølv et stort ønske om å gå på haraldsplass, men kom ikkje inn der, kan lett anbefale hib. Trur det er noke den eine er bedre på enn den andre og omvendt, men slik er det uansett kva du velger, ingen skule er lik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
student-sykepleier Posted July 19, 2015 Author Report Share Posted July 19, 2015 Takk for fin svar! Lykke til videre! Har du tenkt til å ta videreutdanning eller jobbe som sykepleier? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts