Guest Caro Posted June 17, 2016 Report Share Posted June 17, 2016 Hei! Tenkte å være tidlig ute med sykdomslæren, og tenker å starte så smått å skumlese til eksamen. Det jeg lurer på er hvilket pensum som anbefales? Jeg har brukt 37 bøkene i mikrobiologi og anatomi. Ser de har en til sykdomslære i den type bøker også, og jeg likte dem ganske godt. Har også blitt tilbydd en annen bok i sykdomslære, men usikker på om jeg heller burde kjøpe samme sort som anatomien. Hvilke bøker har dere god erfaring med?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
christinaa Posted June 23, 2016 Report Share Posted June 23, 2016 Sykepleiepluss.no har lagt ut mange av de viktigste temaene i sykdomslære som videolærebok. Veldig behagelig og effektiv måte å lære på! I dag annonserte de gratis tilgang på alle videoer hele juli. Da kan du jo vurdere om dette er noe for deg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lifuwo Posted June 26, 2016 Report Share Posted June 26, 2016 Vi brukte 37 grader-serien - alle 5 bøkene! Veldig gode lærebøker! Anbefaler alle sammen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
finefjell Posted June 30, 2016 Report Share Posted June 30, 2016 Jeg hata 37 grader sin anatomibok, men vi har 37 grader som pensum i sykdomslære også. Hørt den ikke er like ille, men håper å finne noe annet, men vet ikke helt hva.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted July 2, 2016 Report Share Posted July 2, 2016 https://www.google.no/search?q=sykdomslære+bok&client=ms-android-motorola&prmd=imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjqxrjzxdXNAhXB1ywKHRNDBCMQ_AUIBygB&biw=360&bih=512#imgrc=XzqJRGS4JbCWdM%3A Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.