Guest Ellyne Posted October 3, 2016 Report Share Posted October 3, 2016 Hei Jeg heter Ellyne og sykepleierstudent. Jeg studerer ved HiOA nå. Lurer på om noen har vært gjennom anatomi ved HiOA. Jeg hørte at det er stor forskjell fra skolen til skolen. Trenger tips på hvor jeg skal fokusere mest på siden vi har plenty av notater og jeg synes er unødvendig ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
apoptose Posted October 14, 2016 Report Share Posted October 14, 2016 Har gått på HiOA, og hatt anatomieksamen der. Det er riktignok noen år siden, men vil ikke akkurat tro at pensum har forandret seg stort Mitt tips er; tenk helhetlig. Ta for deg de ulike organsystemene; Hvordan fungerer de? Hvordan er organene bygget opp? På hvilken måte påvirker de hverandre? Det er i mine øyne liten vits i å pugge detaljer, om ikke man forstår helheten. Først når den er på plass kan man begynne å pugge på detaljnivå. Lykke til! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emiliemo Posted November 15, 2016 Report Share Posted November 15, 2016 Jeg anbefaler sykepleiepluss på det sterkeste! Link to comment Share on other sites More sharing options...
VingerOgHjul Posted November 16, 2016 Report Share Posted November 16, 2016 Eksamen i anatomi og fysiologi ble sentralisert fra i fjor. Så alle skolene har samme eksamen i år (tror jeg). Bruk SykepleiePluss og denne oversikten fra NOKUT (Nasjonalt organ for kvalitet i utdanningen) til å se om du kan alt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.