Paola Posted July 3, 2017 Report Share Posted July 3, 2017 Hei? Lurte på om det er noen her som har tatt bachelor i sykepleier ved Lovisenberg DH og kunne si litt om hvordan fagene er i 1. Semesteret ? Tusen takk! ? En videregående-skole elev som vil bli sykepleier ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roy Posted July 5, 2017 Report Share Posted July 5, 2017 Lurer også på dette, og gjerne hvordan timepleien pleier å være satt opp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paola Posted July 6, 2017 Author Report Share Posted July 6, 2017 23 hours ago, Guest Roy said: Lurer også på dette, og gjerne hvordan timepleien pleier å være satt opp. Hei, skal du søke i LDH eller har du søkt allerede? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sykepleieren Posted July 7, 2017 Report Share Posted July 7, 2017 On 6.7.2017 at 11:29 AM, Paola said: Hei, skal du søke i LDH eller har du søkt allerede? Jeg har søkt meg inn i år, og venter på opptaket som kommer nå 20. juli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paola Posted July 7, 2017 Author Report Share Posted July 7, 2017 10 minutes ago, Sykepleieren said: Jeg har søkt meg inn i år, og venter på opptaket som kommer nå 20. juli. Masse lykke til! Du kommer deg inn helt sikkert? Vi ser kanskje hverandre neste år?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shania Posted July 8, 2017 Report Share Posted July 8, 2017 17 hours ago, Sykepleieren said: Jeg har søkt meg inn i år, og venter på opptaket som kommer nå 20. juli. Lykke til til deg og! ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.