lenek Posted June 29, 2018 Report Share Posted June 29, 2018 Hei. Jeg startet å jobbe som nyutdanna spl på ett sykehjem i 2016. For å "lokke" spl til å søke skulle vi få lønn for 10års ansiennitet. Har jeg krav på da å få lønnsøkning etter min ansiennitet? Etter 2år, 4år, 6år osv... Noen som vet? Har sendt en epost til nsf... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karamell Posted July 13, 2018 Report Share Posted July 13, 2018 Reknar med at du får lønn tilsvarande 10 år ansiennitet frå den dagen du starta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lenek Posted July 27, 2018 Author Report Share Posted July 27, 2018 On 7/14/2018 at 12:13 AM, Guest Karamell said: Reknar med at du får lønn tilsvarande 10 år ansiennitet frå den dagen du starta? Ja det gjorde jeg, dette står også på min arbeidskontrakt ? Har snakket med nsf rådgiver som skal hjelpe til videre da jeg har krav på å følge lønnstrinnene da kommunen ikke har lov til å bruke falsk ansiennitet.. Blir spennende å se hvordan utfallet blir.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.