Guest Theavatvedtseter Posted December 29, 2019 Report Share Posted December 29, 2019 Hei Jeg er 1.års student på sykepleien, og skal ut i praksis våren 2021, som fortsatt er en stund til. Men vi har fått tips på skolen om å søke om hvilken avdeling vi ønsker praksis, men jeg er usikker. Jeg vil komme et sted hvor jeg kan lære og oppleve mest mulig, uten at jeg er i veien og overflødig. Derfor lurte jeg på om det var noen som har erfaring enten positivt eller negativt om avdelinger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shania Posted December 30, 2019 Report Share Posted December 30, 2019 Hei. Først ville jeg tenkt over interesser. Er det medisinsk, kirurgisk? Og liker du å tenke hele mennesket, eller bare gjøre mye forskjellige prosedyrer. All praksis du kommer til vil være lærerikt, uansett. Det er det som er så spennende :) Lykke til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts