Snodig Posted May 28, 2011 Report Share Posted May 28, 2011 Jeg steg nettopp til 10 års ansiennitet som assistent på sykehuset der jeg jobber. Jeg er straks ferdig på sykepleien og vil jeg da få 10 års annsienitet som sykepleier? Link to comment Share on other sites More sharing options...
runegp Posted May 28, 2011 Report Share Posted May 28, 2011 Ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Litago Posted May 28, 2011 Report Share Posted May 28, 2011 Ikke nødvendigvis. Det kan variere noe fra sted til sted hva de godtar som ansiennitet, og hvor godt det må være dokumentert. Jeg jobbet som sykepleier på sykehus, men da jeg begynte å jobbe i kommunen mistet jeg noe av ansienniteten min. Var ikke snakk om mer enn et halvt år, men irriterende nok av prinsipp. Grunnen var at sykehuset hadde godkjent noe av min tidligere jobberfaring som ansiennitet, men for kommunen var det ikke gyldig. Utrolig tåpelig, spør du meg, at ansiennitet ikke er noe som automatisk følger en, spesielt når det gjelder samme stillingskode! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gjest Posted July 23, 2011 Report Share Posted July 23, 2011 Hvor kan man finne ut hva som teller som ansinitet? Jeg skal jobbe på sykehus når jeg er ferdig utdannet, det er vel staten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.