Jump to content
Sykepleiediskusjon

Sykepleien HINT Levanger


Eggen

Recommended Posts

Hei alle sammen. Jeg er en mann på 36 som har jobbet som selger i mange år, og utsatt karrieremålet en stund. Men etter finanskrisen og ved å følge verdenssamfunnet har jeg nå bestemt meg for å bli det som er rett for meg, nemlig sykepleier og senere spesialisere meg innen psykiatri. :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest Idar Eggen

Gratulerer som student. Jeg selv skal gå på HIST, Trondheim på sykepleien. Gleder meg veldig til å ta fatt på studiene. Trenger flere mannfolk i dette yrket ;) Ellers spennende videreutdanning du tenker på. Selv tenker jeg jordmor/barnesykepleie.

 

Takk og gratulerer til deg også. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Idar Eggen

Ja, det er hyggelig at flere mannfolk tar denne yrkesveien. Jeg jobber som miljøassistent på Psykiatrisk lukket avdeling og ser at behovet for mannfolk er stort. :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest spl.stud. 09

Hei og velkommen t HiNT! Æ går sjøl snart inn i mitt tredje år på Levanger og stortrives. Æ trur æ har måtta leita leng vess æ skulla ha fonni ein trivljar gjæng å studert sammen me. Så her vil du nok få d fint, med gode læringsmuligheta, flotte praksisperioda og forhåpentligvis supre medstudenta. Å fleir mannfolk e d absolutt behov for :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy