mahi Posted December 1, 2011 Report Share Posted December 1, 2011 Hei Folkens Jeg er nå i andre uke av praksis, og skal lage meg en uke plan for neste uke, er det noen som kan hjelpe meg litt oh gi noen tips som kan jeg sette om i uke planen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marianne Posted December 2, 2011 Report Share Posted December 2, 2011 Det kommer jo helt an på hva slag praksis du har. Mitt råd er å bruke læringsmålene dine. Lykke til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mahi Posted December 2, 2011 Author Report Share Posted December 2, 2011 Det kommer jo helt an på hva slag praksis du har. Mitt råd er å bruke læringsmålene dine. Lykke til. Hei du! tusen tak jeg går første året praksis i sykehjem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kiga29 Posted December 12, 2011 Report Share Posted December 12, 2011 Hei du! tusen tak jeg går første året praksis i sykehjem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marianne Posted December 13, 2011 Report Share Posted December 13, 2011 De første to ukene fokuserte jeg på å bli kjent med avdelingen, rutiner og pasientgruppen. Etterhvert satte jeg opp at jeg skulle ha ansvar for en pasient, og satte på forskjellige fokusområder. F.eks aktivitet (aktivisere pasienten), jeg tok en time med noen pasienter og hadde sanseopplevelser. andre uker var det forskjellige typer stell som var fokus. Fotstell, dusj osv.. Kanskje får du lov til å ta et enkelt sårstell sammen med veilederen din. Og noen legevisitter er nyttig å være med på. Du får sette opp det du ikke kan fra før, så du får trening på dette. I neste praksis er grunnleggende stell en selvfølge at du kan, så du får ikke øvet så mye mer på dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.