Guest BB Posted April 21, 2012 Report Share Posted April 21, 2012 Hei Jeg har jobbet mange år i privat næringsliv, hovedsak finans, før jeg utdannet meg til sykepleier. Jeg bli nå ferdig til våren og har fått ferievikariat på St.Olav. Er det slik at jeg har krav på å få tidligere yrkeserfaring beregnet med i ansienniteten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sissel Posted May 9, 2012 Report Share Posted May 9, 2012 Jeg er usikker. Poster denne linken så får andre se om de finner et klokt svar https://www.sykepleierforbundet.no/vis-artikkel/867078/Ansiennitet---et-forhandlingssporsmaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Caroline Posted May 13, 2012 Report Share Posted May 13, 2012 Etter slik som jeg har forstått det, er under utdanning nå, så må du ha hatt fast stilling hvor du får ansinitet (min, hver 3. helg) for at du skal kunne dra med deg ansininteten. All ansinitet som du drar med deg må være relevant til utdanning, altså helsefaglig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Spl. Posted August 8, 2012 Report Share Posted August 8, 2012 Alt av erfaring teller så lenge du har jobbet mer enn et viss prosent. Er selv spl. har jobbet i ulike jobb før jeg ble spl. fikk godkjent erfaring fra butikk, radiografstilling, og som biolog. Jeg jobber i kommunesektor. Vet ikke om d e slikt på sykehus også da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.