janne Posted May 1, 2012 Report Share Posted May 1, 2012 Sitter med Bacheloroppgaven min, og er i grunnen livredd jeg ikke skal bestå. Noen som hvet hva som skal til for ikke å bestå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted May 5, 2012 Report Share Posted May 5, 2012 Hei! Hvordan går det med studie? Jeg sitter summativ vurdering 1. år, del 1 og del 2, har du noe gamle studie oppgaver del 1 og del 2 som du kunne sende det til meg . Påforhånd takk. Hilsen, May40 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kniven Posted May 6, 2012 Report Share Posted May 6, 2012 Tror hva som skal til for å stå kommer litt an på hvilken skole du går på. Vet i alle fall at HiO stort sett lar alle stå så lenge de oppfyller minimumskravene som ordbegrensing og antall sider selvvalgt litteratur. Skal en del til, og jeg har venner som studerer siste året nå som besto selv om de såvidt fikk levert og var under ordbegrensingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.