Guest Ingvild Posted August 1, 2012 Report Share Posted August 1, 2012 Heihei! Jeg skal begynne på sykepleien til høsten i Trondheim, og vil gjerne kjøpe dine sykepleiebøker! Her er en liten oversikt over de jeg trenger, ta gjerne kontakt her eller på mail (ingvild.gs@hotmail.com) om du vil selge dine! Almås, H., Stubberud, D-G. og Grønseth, R. (2010). Klinisk sykepleie 1 og 2 Sjøen, R. J. og Thoresen, L. (2012). Sykepleierens ernæringsbok. Steen, M. og Degré, M. (2009). Mikrober, helse og sykdom. Stordalen, J. (2009). Den usynlige fare- smittevern og hygiene Henriksson, O. og Lennermark, I.(2004). Verdt å vite om væskebalansen. 2.utgave. Sand, O., Sjaastad, Ø.V., Haug, E. og Bjålie, J. G (2006) Menneskekroppen. Fysiologi og anatomi. Olsen, L. A.(2011). Praktisk medikamentregning: dose, mengde, styrke. 3. utg. Bielecki, T. og Børdahl, B. (2008). Legemiddelhåndtering. 6. utgave. Eide, H og Eide, T. (2007). Kommunikasjon i relasjoner. Oslo Hummelvoll, JK. (2012). Helt - ikke stykkevis og delt Håkonsen, K. M. (2009). Innføring i psykologi. 4.utg. Johannessen, A. et al. (2010). Introduksjon til samfunnsvitenskapelig metode. 4.utg. Nortvedt, M et al. (2007). Å arbeide og undervise kunnskapsbasert – en arbeidsbok for sykepleiere. Nortvedt, P. (2012). Omtanke: en innføring i sykepleiens etikk. Thornquist, E. (2003): Vitenskapsfilosofi og vitenskapsteori for helsefag. Sjøen, R. J. og Thoresen, L. (2008). Sykepleierens ernæringsbok. 3. utg. Gammersvik, Å. og Larsen, T.(red) (2012): Helsefremmende sykepleie – i teori og praksis Mæland, JG (2010): Forebyggende helsearbeid; folkehelsearbeid i teori og praksis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Millis Posted August 1, 2012 Report Share Posted August 1, 2012 Dere har et litt annet pensum enn oss, ser jeg. Men her har du listet opp den samme boken i to forskjellige utgaver: Sjøen, R. J. og Thoresen, L. (2008). Sykepleierens ernæringsbok. 3. utg. Sjøen, R. J. og Thoresen, L. (2012). Sykepleierens ernæringsbok. Ville bare si ifra, slik at du ikke ender opp med begge to. Lykke til med studier!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ingvild Posted August 1, 2012 Report Share Posted August 1, 2012 Oi, haha, ser den nå! Ja, jeg ser at mange andre leter etter bøker jeg ikke trenger i det hele tatt! :-) Jaja. Takk for det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.