studentstudent Posted August 30, 2012 Report Share Posted August 30, 2012 I vår var jeg syk på hjemmeeksamen (mappe), og leverte legeerklæring på dette. Altså teller ikke dette som et forsøk. Så gikk jeg opp til konte-eksamen like før skolestart nå i høst, som jeg dessverre ikke besto på (har søkt om begrunnelse og klaget, i håp om å likevel få ståkarakter). Så fikk jeg vite at jeg ikke får et til førsøk før senere i høst/vinter, og at jeg dermed må vente et år med å gå videre. At jeg i realiteteten får et forsøk mindre synes jeg er urettferdig, og prøver å finne noe i lovverket som sier noe konkret om dette, men kan ikke finne noe (http://www.lovdata.no/for/sf/kd/td-20120626-0718-006.html). Har noen opplevd det samme? Evt fått ta eksamen likevel, og kunne ha normal studieprogresjon? skuffet og lei meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
RSL Posted August 30, 2012 Report Share Posted August 30, 2012 Sannsynligvis må du nok vente ettersom eksamener normalt holdes 2 ganger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.