Millis Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 Jeg ønsker å kjøpe: Grønseth, R. & Markestad, T. (2011) Pediatri og pediatrisk sykepleie. 3. utg. Bergen, Fagbokforl. Holm, S. G. & Notevarp, J. O. Klinisk legemiddelhåndtering. 2. utg. Bergen, Fagbokforl. (nyeste utgave) Knudsen, Ø., & Haugen, J. E. red. Akuttmedisinsk sykepleie : utenfor sykehus. 2. utg. Oslo, Gyldendal akademisk. (nyeste utgave) Jacobsen, D. & Toverud, K. C. Sykdomslære : indremedisin, kirurgi og anestesi. 2.utg. Oslo, Gyldendal akademisk. (nyeste utgave) Wilhelmsen, L. S. & Manger, T. (2011) Effektiv læring : råd til nye studenter. 2. utg. Bergen, Fagbokforl. Olsen, L. A. (2011) Praktisk medikamentregning : dose, styrke, mengde. 3. utg. [Oslo], Cappelen Damm akademisk. Har du noen av disse? Gi meg en lyd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merethe Posted December 18, 2012 Report Share Posted December 18, 2012 Jeg selger Knudsen, Ø., & Haugen, J. E. red. Akuttmedisinsk sykepleie : utenfor sykehus. 2. utg. Oslo, Gyldendal akademisk. Har sendt deg en mail Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.