astridspl Posted January 29, 2013 Report Share Posted January 29, 2013 Hei! Jeg har alltid vært dårlig til å notere/ha et system i notater. Generelt er jeg et ordensmenneske og litt halvgal når det kommer til rydding. Det gjelder derimot ikke skolearbeid. Første semester printet jeg ut mye power pointer som læreren lagde.. 99% av PP har blitt liggende i en mappe og har ikke sett på de siden. Dette er ikke mye økonomisk og jeg finner ikke ut hvordan jeg ønsker å ha det. Har to emner i år så jeg har en skrivebok til hvert emne. Jeg er usikker på hvordan jeg skal samle dokumenter, notater, oppgaver++. Jeg har laget en mappe med skilleark som er alfabetisk, men jeg føler ikke jeg får noe ut av dette. Hvordan oppbevarer/oppbevarte dere notater, ark, gamle eksamensoppgaver osv? Bruker ikke pc for dette er lett å bli distrahert av Skriver mye med penn og papir! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sissel Posted January 30, 2013 Report Share Posted January 30, 2013 Jeg hadde alt av papirer i store permer. En ny perm for hvert semester. Her samlet jeg forelesninger, egenskrevne notater og eksamensoppgaver. For meg fungerte dette systemet supert, også er det mye lettere å lete seg frem til diverse ting senere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.