Guest jchigve Posted February 3, 2013 Report Share Posted February 3, 2013 Jeg er nyutdannet sykepleier og bor på et sted der det ikke er ledige sykepleiestillinger (innen halvannen times kjøring fra der jeg bor). Jeg håper å flytte derfra innen 3 år. Begynner å vurdere å søke på helt andre jobber ettersom jeg trenger å få en normal inntekt snart. Noen som vet om hvordan det kan bli å få sykepleiejobb om f.eks. 3 år hvis jeg ikke har jobbet som sykepleier fra jeg var nyutdannet? Litt redd for at ingen tør ansette meg da. Takker for svar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Aleleretter Posted February 3, 2013 Report Share Posted February 3, 2013 Jeg ser for meg at det kan bli litt problematisk. Har du vurdert å leie hybel nærmere en aktuell arbeidsplass, sånn at du kan jobbe litt innimellom? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sissel Posted February 3, 2013 Report Share Posted February 3, 2013 Hvorfor om akkurat 3 år? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jchigwe Posted February 4, 2013 Report Share Posted February 4, 2013 Pga familiesituasjonen, jeg har 3 små barn og vil naturligvis ikke bo borte fra dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.