Jant Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 Hei.. Har hørt at det er opptak hvert halve år på sykepleien? Altså opptak i januar også.. Stemmer dette? Isåfall, noen som vet når fristen er?? Finner ikke noe på samordna opptak. Ps: har tenkt å søke i Oslo og Drammen.. På forhånd takk:)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feline Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 Det er bare noen få skoler som har opptak i januar. Regner med det står på hjemmesiden til skolene dersom de har opptak i januar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lunacy Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 Det skal stå på hjemmesiden til hver enkelt skole, og tror det er lokalt opptak (altså ikke gjennom samordna opptak). Søknadsfristen ved min skole er i desember en gang, tror jeg. Finner du det ikke på nett er det ikke verre enn å ringe de aktuelle skolene Link to comment Share on other sites More sharing options...
koda Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 Det skal stå på hjemmesiden til hver enkelt skole, og tror det er lokalt opptak (altså ikke gjennom samordna opptak). Søknadsfristen ved min skole er i desember en gang, tror jeg. Finner du det ikke på nett er det ikke verre enn å ringe de aktuelle skolene Høyskolen Diakonova har opptak 2 ganger i året! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huldra Posted October 21, 2009 Report Share Posted October 21, 2009 Høgskulen i Sogn og Fjordane har også opptak i januar Søknadsfrist er 1.november her iallefall.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.