¤Lotte¤ Posted November 10, 2009 Report Share Posted November 10, 2009 Da har jeg endelig laget meg en profil her inne, fikk invitasjonen for over 1 år siden Jeg var ferdig utdannet sykepleier i 2001. Har siden det jobbet i hjemmesykepleien, og 9 mnd på en dementavdeling. Ellers er jeg HTV og har vert det i 2-3 år, var TV før det. Jeg er sunnmøring Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feline Posted November 10, 2009 Report Share Posted November 10, 2009 Jeg er sunnmøring Velkommen hit, og gratulerer med seieren (cupfinalen) på søndag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted November 10, 2009 Report Share Posted November 10, 2009 Velkommen hit Ser du har lang erfaring fra hjemmesykepleien. Vi har sikkert mye å lære av deg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feline Posted November 11, 2009 Report Share Posted November 11, 2009 HTV og TV? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 HTV= Hovedtillitsvalgt TV = Tillitvalgt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.