Sarah Posted February 26, 2013 Report Share Posted February 26, 2013 Hei! Jeg har utrolig lyst til å jobbe i ambulanse har jeg funnet ut. Har jo alltid hatt en liten drøm om det, men det ble lagt litt på hylla når jeg valgte vgs, så jeg valgte å ikke gå helse og sosial og gå videre med ambulanse. Er der muligheter for en utdannet sykepleier å videreutdanne seg eller ta kurs (eller hva som helst) for å kunne jobbe i ambulanse? Noen som veit hvordan det funker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted February 26, 2013 Report Share Posted February 26, 2013 Som anestesisykepleier kan du få jobb i ambulanse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feline Posted February 26, 2013 Report Share Posted February 26, 2013 Du kan ta et kurs for sykepleiere som går over noen uker med eksamen og praksis i ambulansen Husker desverre ikke hva kurset heter... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarah Posted March 3, 2013 Author Report Share Posted March 3, 2013 Du kan ta et kurs for sykepleiere som går over noen uker med eksamen og praksis i ambulansen Husker desverre ikke hva kurset heter... Men muligheten er der i alle fall! Var det jeg var litt usikker på. Hørt så mye forsjellig! Takk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.