Guest Espen Posted February 28, 2013 Report Share Posted February 28, 2013 Jeg sitter og ser på NRK1 "Debatten" der det blir diskutert bl.a. demensomsorg og kvalitet på sykehjem. Er studentmedlem i NSF, og synes det er direkte sørgelig å se at ingen representerer NSF. Det kan godt hende at NRK selv velger ut hvem som skal delta i programmet, men uansett er det litt trist å se på at sykepleierne ikke har en stemme i slike viktige offentlige debatter. Det bidrar ikke akkurat til å styrke sykepleiernes posisjon i samfunnet mener jeg. Legene er selvfølgelig representert med ikke mindre enn 3, som alle får sin tid i kameralinsen. Hva mener dette? Må sykepleierne (NSF) i større grad enn i dag uttale seg i offentligheten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted March 1, 2013 Report Share Posted March 1, 2013 Enig med deg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sykepleierstudent Posted March 5, 2013 Report Share Posted March 5, 2013 Det var en sykepleier med i programmet som jeg tror er tillitsvalgt i NSF. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.