Guest Wenche Gjerland Posted March 9, 2013 Report Share Posted March 9, 2013 Gammel sykepleieruniform ønskes kjøpt. Hei medsøstre. Er det noen som har ein gammel sykepleieruniform til salgs? Den som er lyseblå bluse og kvitt forkle og kvit hette? Eg treng størrelse 54/56. Eg var ferdig utdanna i 1994 og då var den fortsatt som festuniform. Desverre så kjøpte eg ikkje då. Det angra eg veldig på no. Difor forsøker eg her å høyre om det er noen som har, eller noen kjenner noen som har ein slik på loftet. Med venleg helsing Wenche Gjerland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nurse Heidi Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 Kanskje du kan høre med sykehjem eller skoler om de har? Bare en tanke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glakatten1 Posted March 16, 2013 Report Share Posted March 16, 2013 Hei Nurse Heidi. Takk. Litt morbid tanke, men det må da henge ein i eit skap etter ein sykepleier som har dødt.! Gjennlevande leser nok ikkje på denne siden. Får forsøke Finn igjen, Søster Wenche. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted March 16, 2013 Report Share Posted March 16, 2013 Hva med et sykehusmuseum ? Flere sykehus har jo det. Det spørs jo om de har noen eksemplarer å selge, men de kan kanskje ha noen tips om hvor man får tak i slikt. Du får holde oss oppdatert om du til slutt finner en slik uniform. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wenche Gjerland Posted March 24, 2013 Report Share Posted March 24, 2013 Hei, Er det fleire som ville hatt slik uniform?Får setje inn anonse i aviser og på Finn igjen. Takk for svara. Får berre leite vidare. Wenche. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feline Posted March 24, 2013 Report Share Posted March 24, 2013 Hva med ebay? Her er for eksempel én: http://www.ebay.com/itm/1900s-WWI-Red-Cross-Nurses-Uniform-Apron-Head-Covering-MINT-Lot-3-/380601835326?pt=Vintage_Women_s_Clothing&hash=item589da31f3e Vet ikke om det blir det samme som den norske, men du kan jo lete litt på ebay Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wenche Posted June 3, 2013 Report Share Posted June 3, 2013 Hei. Funne uniform. Denne annonsen er ikkje aktuell lenger. Veit ikkje å stanse den/slette den. Wenche. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ida martinsen Posted October 29, 2013 Report Share Posted October 29, 2013 Hei. Kan du si meg hvor du fikk tak i uniform? Jeg er på leting etter en gammeldags uniform Ida Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.