Jump to content
Sykepleiediskusjon

Forslag til bachelorproblemstilling?


festus80

Recommended Posts

Hei!

 

Lure på om nokon kan hjelpe meg med å finne ei problemstilling so eg kan bruke i mi bacheloroppgåve???;)

Har tenkt å ha min praksis i heimesjukepleien og er veldig opptatt av dei eldre og at dei skal ha det godt.

Og for dei som har jobba i heimesjukepleia veit at det vert lite tid hos den enkelte, men eg både vil og prøvar å yte best service til mine pasientar.

 

Nokon som har tips til ei problemstilling eg kan bruke som vedrører dei eldre???Alt av interesse hjelper på!!:D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei og velkommen hit :D

Jeg kommer med et litt sent svar, men jeg får håpe du ser det likevel.

Så flott at du vil skrive om de eldre i hjemmesykepleien. Masse du kan skrive om der. Ernæring, smerte, ensomhet osv. eller du kan ta tak i en spesiell lidelse som ofte rammer eldre og som møter endel i hjemmesykepleien som feks. demens, leggsår, diabetes.

Finn noe du synes høres interessant ut å skrive om.

Da jeg hadde praksis i hjemmesykepleien skrev jeg en oppgave om eldremishandling.

Lykke til med praksis og oppgaveskriving :)

Link to comment
Share on other sites

Hei og velkommen hit ;)

Jeg kommer med et litt sent svar, men jeg får håpe du ser det likevel.

Så flott at du vil skrive om de eldre i hjemmesykepleien. Masse du kan skrive om der. Ernæring, smerte, ensomhet osv. eller du kan ta tak i en spesiell lidelse som ofte rammer eldre og som møter endel i hjemmesykepleien som feks. demens, leggsår, diabetes.

Finn noe du synes høres interessant ut å skrive om.

Da jeg hadde praksis i hjemmesykepleien skrev jeg en oppgave om eldremishandling.

Lykke til med praksis og oppgaveskriving :)

 

Heia og takk for hjelpa!:D

Ej skal ikkje ha problemstillinga klar før sommaren, men e no litt stressa pga den:)He aldri skreve sånn før og heller aldri sett ei sånn oppgåve. Men ej brenne litt for dei eldre og synst dei ikkje får den gode pleia og livskvaliteten dei fortjena frå heimejukepleia for me er så pressa for tid. So ej he tenkt på å fokusere på korleis dei føler kvaliteten på pleia me har gitt dei på den tida vi er hos dei er, og også kva gjer det med oss som pleiar når me går ifrå en heim uten at me føle me he gitt god nok ytelse som dei eldre har rett på i kanskje sluttfasen på livet. Det er noko ej brenne for, men alle dei tipsa du me kom med er gode, og ej kunne godt ha skreve om mange av dei:)Men so er det å kome opp med ei bra formulert problemstilling då....:)Ej e so elendig på å formulere mej:)

Tusen takk for hjelpa!! :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy