stöy Posted February 26, 2010 Report Share Posted February 26, 2010 Hei og hopp! Jeg er 23 år, og har søkt sykepleier høsten 2010. Krysser fingre og tær og håper, håper, håper jeg kommer inn - for dette er noe jeg virkelig vil! Har ingen erfaring fra helsesektoren tidligere, annet enn som pasient. Håper ikke det er noen hindring, og prøver å tenke at det heller er positivt at jeg har den erfaringen jeg har som pasient, og at den vil komme godt med når jeg selv skal møte pasienter en gang i fremtiden. Høsten føles uendelig langt borte, og jeg fyller tiden med lesing og snoking om utdannelsen og yrket. Det var slik jeg kom over denne siden. Og for et fantastisk forum! Tror jeg har lest så og si alle tråder og innlegg fra A-Å, og har kost meg hele veien. Tror veldig mange har nytte av den informasjonen som finnes her. Gleder meg til å følge med videre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted February 26, 2010 Report Share Posted February 26, 2010 Velkommen hit Så veldig hyggelig at du har lest så mye her inne og liker forumet! Håper virkelig at du kommer inn på sykepleierhøyskolen. At du ikke har noe jobberfaring fra helsesektoren er ikke noe problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feline Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 Hei, jeg hadde heller ingen erfaring fra helsesektoren, verken som pasient eller ansatt... Jeg gikk rett fra almennfag på videregående til sykepleien, og det gikk veldig fint Hvor skal du gå sykepleien? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stöy Posted February 27, 2010 Author Report Share Posted February 27, 2010 Jøss, jeg fikk jo svar og greier! Såå hyggelig! Vet ikke enda hvor jeg skal gå, men jeg søker både Oslo, Akershus og Østfold. Skal gi lyd fra meg så fort jeg hører noe! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts