Cathrine Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Hei, Lurer på om det er noe dere savner i forumet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flicka87 Posted March 9, 2009 Report Share Posted March 9, 2009 Hei, Lurer på om det er noe dere savner i forumet? Hvordan endrer jeg navnet mitt?? Ikke signatur, men innloggingsnavnet? eller går ikke det? Hvordan i såfall slette profil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted March 9, 2009 Author Report Share Posted March 9, 2009 Jeg må eventuelt endre dette for deg. Send meg en PM du, så ordner jeg det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted March 28, 2009 Author Report Share Posted March 28, 2009 Jeg har nå laget et nytt forum under generell sykepleie. Det nye forumet heter "prosedyrer" og dere finner det her http://sykepleiediskusjon.net/index.php?showforum=34. Jeg har flyttet endel tråder over til dette forumet uten å ha lagt igjen en kopi i det forumet de opprinnelig var i. Hvis dere savner en tråd, vil dere sikkert finne den under "prosedyrer". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.