Cathrine Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Jeg lurer på hvor mange som vaksinerer seg mot influensa. Laget derfor en avstemning på det;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
infeksøs Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Jeg gjør - er nærmest pålagt det på jobben; men så hagler det inn med influensapasienter også da ( i sesongen selvsagt) Eneste gangene jeg ikke har tatt var da jeg var gravid, var ikke anbefalt da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted September 30, 2008 Author Report Share Posted September 30, 2008 Jøss, så sløv er jeg at det har jeg ikke tenkt på engang at dere må få inn endel pasienter med alvorlige komplikasjoner i forhold til influensa. Men dere kan jo neppe ta imot alle. Hva er kriteriene for å bli innlagt på infeksjonsmedisin med influensa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KL82 Posted October 3, 2008 Report Share Posted October 3, 2008 Har aldri gjordt det, men kommer nok til å gjøre det etterhvert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glow Posted October 8, 2008 Report Share Posted October 8, 2008 Jeg har aldri vaksinert meg mot influensa. Men det er fordi jeg ikke kan. Er hyperallergisk mot egg Men, har gudskjelov aldri hatt influensa heller (*banker i bordet*) til tross for at jeg har jobbet på legekontor i mange år Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted October 19, 2008 Author Report Share Posted October 19, 2008 Godt du har sluppet unna influensaen Det sies jo at man i gjennomsnitt får influensa hvert 10 år om man ikke vaksinerer seg. Det stemmer ganske bra for meg. Det er jo ikke alltid så godt å vite om man virkelig har influensa, men jeg tror vi hadde det her i huset da den ene sønnen min var nyfødt og så gikk det 8 år til neste gang jeg fikk det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted November 29, 2008 Author Report Share Posted November 29, 2008 Leste at nå er influensaen her, så nå gjenstår det å se om man slipper unna i år også uten vaksine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huldra Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 Har aldri tatt det. Ser heller ikkje behovet, eg er jo såpass "ung og sprek" ( ) at det ikkje utgjer noko spesiell trussel for meg. Har heller aldri hatt det, som eg kan huske iallefall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.