Guest Gjest Posted August 7, 2010 Report Share Posted August 7, 2010 Hei.. Når man er ferdig utdannet sykepleier. Er det vanlig å jobbe på sykehus da, eller går det fint å starte rett i hjemmesykepleien eller sykehjem? Får vel mer erfaring med prosedyrer etc på sykehus som kanskje kommer godt med i hjemmesykepleien? Hva gjorde dere som ferdig utdannet? Noe dere evt angrer på? Fint med erfaringer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted August 9, 2010 Report Share Posted August 9, 2010 Jeg har aldri jobbet på sykehjem eller hjemmesykepleie. Jeg vet at mange sier det er lurt å jobbe på sykehus først, men det kommer sikkert veldig an på hva slags avdeling du velger. Men jeg ser jo her at noen velger å begynne med det de ønsker mest med en gang som feks hjemmesykepleie eller sykehjem.Jeg ser ikke noe galt i det, man lærer jo det man trenger der. Ferdig utlært blir man aldri uansett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts