Stentun Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 Tenkte dette kunne bli artig for oss nye studenter, kanskje vi får snakket med medstudenter før skolestart.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
souma Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 Tenkte dette kunne bli artig for oss nye studenter, kanskje vi får snakket med medstudenter før skolestart.. jeg skal studere på HIO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kms Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 HiNT :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nerinna Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 Skal studere på UiA avd. Grimstad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted August 12, 2010 Report Share Posted August 12, 2010 Starter neste uke på hihm! Håper ikke jeg blir skikkelig femi etter 3 år i hønsegården;) lol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaka Posted August 12, 2010 Report Share Posted August 12, 2010 Skal begynne på Diakonhjemmet høgskole på mandag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 13, 2010 Report Share Posted August 13, 2010 Jeg står som nr 2 på ventelista på HiNT Levanger, så skal forhåpentligvis begynne der :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Camilla Posted August 13, 2010 Report Share Posted August 13, 2010 Jeg starter på HIST si fra om det er flere!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted August 15, 2010 Report Share Posted August 15, 2010 Jeg begynner på Lovisenberg diakonale høgskole på tirsdag:) Noen andre? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted August 15, 2010 Report Share Posted August 15, 2010 Noen som forresten vet om man må ha testet seg for MRSA når man kan være utsatt for smitte når man kommer første skoledag? Selv tror jeg ikke det er nødvendig, i og med at det er i forhold til praksisen som er etter jul, men vil være på den sikre siden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted August 15, 2010 Report Share Posted August 15, 2010 Noen som forresten vet om man må ha testet seg for MRSA når man kan være utsatt for smitte når man kommer første skoledag? Selv tror jeg ikke det er nødvendig, i og med at det er i forhold til praksisen som er etter jul, men vil være på den sikre siden. Mulig det er forskjellig for ulike studiesteder, men her er reglementet for UiA angående MRSA og Tuberkulose. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stineliv Posted September 8, 2010 Report Share Posted September 8, 2010 Jeg går nå andre året på Hive- høgskolen i vestfold(bakkenteigen) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts