Trinemor Posted August 28, 2010 Report Share Posted August 28, 2010 Jeg skal snart begynne med studier i preklinikken, og i den forbindelse skal vi lære stell. Nå lurer jeg på om vi er nødt til å stelle hverandre fullt og helt, dvs nakne. Søster T. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trinity89 Posted August 29, 2010 Report Share Posted August 29, 2010 Ta det med ro, dere steller ikke hverandre nakne. Men mange føler likevel at de bryter noen intimgrenser, og jeg tror mange må venne seg til den intime kontakten de skal ha med fremmede i dette yrket. Noen i klassen min syntes det var rart å skulle pusse tennene og vaske føttene til medstudentene sine, mens andre igjen ikke syntes det var noe rart i det hele tatt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ballong Posted September 29, 2010 Report Share Posted September 29, 2010 Vi hadde bikini. Jentene, altså - ikke gutta:) Gikk helt fint:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts