Guest MgB Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 Hei! Har du Eldre, Aldring og Sykepleie, enda? Send evt en sms på 911 49 515. Beklager for at jeg gjenoppliver en gammel tråd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest khungay@gmail.com Posted October 11, 2011 Report Share Posted October 11, 2011 jeg har lyst til å kjøpe, Samtalen, skjønnet og evidensen (Martinsen, 2005) Helse og jus (Molven, 2006) Øyet og kallet (Martinsen, 2000) Nærhet og distanse (Henriksen & Vetlesen, 2006) hvis du fremdeles har de, mvH natcha khungay@gmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nella Posted October 13, 2011 Author Report Share Posted October 13, 2011 Jeg har slettet boklista i det første innlegget mitt for ei god tid tilbake. Så selger ikke lenger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ida Posted April 11, 2012 Report Share Posted April 11, 2012 Hei kan jeg kjøpe < eldre aldring og sykepleie> av mette karoliussen av deg ? ida_zoerby@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hina Posted August 22, 2012 Report Share Posted August 22, 2012 Heisann jeg er også intressert i illustrert farmakologi bok bind2. Jeg henter den på dagen hvis du fremdeles har den? Hilsen hina ina_87@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nella Posted August 28, 2012 Author Report Share Posted August 28, 2012 Heisann jeg er også intressert i illustrert farmakologi bok bind2. Jeg henter den på dagen hvis du fremdeles har den? Hilsen hina ina_87@hotmail.com Som sagt tidligere i tråden, så selger jeg ikke flere bøker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.