Nella Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cathrine26 Posted September 2, 2010 Report Share Posted September 2, 2010 Mottaker betaler porto. Bøkene sendes i Smarteske® fra Posten. Gi et pip i tråden om du vil kjøpe og jeg kontakter deg via personlig melding på forumet. Eller du kan legge igjen e-postadressen din i tråden om du vil. Vitenskap for praksis? (Kirkevold, 2002) Legemiddelhåndtering (Bielecti & Børdahl, 2005) Røde tråder i praktiske studier (Buberg & Hessevaagbakke, 2004) Begreper i psykiatrisk sykepleie (Krogh, 2005) Epidemiologi (Magnus & Bakketeig, 2005) Vårt politiske Norge (Rønning, 2006) Etikk i sykepleien (Brinchmann, 2005) Eldre, aldring og sykepleie (Karoliussen & Smebye, 2002) En hatt med slør... Om omsorgens betydning for sykepleie (Konsmo, 1995) Pediatri og pediatrisk sykepleie (Grønseth & Markestad, 2005) Helse - IT (Langøen, 2003) Mellommenneskelige forhold i sykepleie (Travelbee, 2001) Omsorgens betydning i sygepleje (Benner & Wrubel, 2001) Illustrert farmakologi, bind 1 og 2 (Simonsen m.fl, 2004) Kultursensitivitet (Magelssen, 2008) Medikamentregning og matematikk (Nordberg, 2003) Et fag i kamp for livet (Fause & Micalesen, 2002) Samtalen i eldreomsorgen (Heap, 2002) Å lære i praksis (Bjørk & Bjerknes, 2003) Infeksjonssykdommer (Hovig & Lystad, 2006) Kommunikasjon i relasjoner (Eide & Eide, 2000) Mellom mennesker og samfunn (Brodtkorb & Rugkåsa, 2009) Fagutvikling og forskning i klinisk sykepleie (Bjørk & Solhaug, 2008) Helse og atferdsendring (Prescott & Børtveit, 2004) Helt - ikke stykkevis og delt (Hummelvoll, 2005) Sykepleierens ernæringsbok (Sjøen & Thoresen, 2004) Grunnleggende sykepleie, bind 1-4 (Kristoffersen m.fl., 2005) Samtalen, skjønnet og evidensen (Martinsen, 2005) Klar for fremtiden? (Jakobsen, 2005) Sykepleier og leder (Pfeiffer, 2002) Familien i sykepleiefaget (Kirkevold & Ekern, 2001) Smerte - fenomen og forståelse (Nortvedt & Nortvedt, 2001) Kulturforskjeller i praksis (Eriksen & Sørheim, 2006) Å leve med kronisk sykdom (Gjengedal & Hanestad, 2007) Selger også boka Prosjektoppgaven- krav til utforming (Rognsaa, 2003). Kan være til hjelp til større oppgaver, spesielt når du skal skrive bacheloroppgaven. merket de jeg kunne tenkt meg..priser? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nella Posted September 2, 2010 Author Report Share Posted September 2, 2010 Som det står i overskriften, 50 kr pr. bok. Porto kommer utenom. merket de jeg kunne tenkt meg..priser? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nella Posted September 3, 2010 Author Report Share Posted September 3, 2010 *dytt* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nella Posted September 7, 2010 Author Report Share Posted September 7, 2010 Fortsatt mange bøker til salgs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nella Posted September 10, 2010 Author Report Share Posted September 10, 2010 Flere bøker lagt til! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Randi Anvik-Melhus Posted September 15, 2010 Report Share Posted September 15, 2010 Mottaker betaler porto. Bøkene sendes i Smarteske® fra Posten. Gi et pip i tråden om du vil kjøpe og jeg kontakter deg via personlig melding på forumet. Eller du kan legge igjen e-postadressen din i tråden om du vil. Obs! I noen bøker vil det være gulet ut linjer/avsnitt. Bøkene er generelt pent brukt. Vitenskap for praksis? (Kirkevold, 2002) - Solgt! Legemiddelhåndtering (Bielecti & Børdahl, 2005) Røde tråder i praktiske studier (Buberg & Hessevaagbakke, 2004) - Solgt! Begreper i psykiatrisk sykepleie (Krogh, 2005) Epidemiologi (Magnus & Bakketeig, 2005) - Solgt! Vårt politiske Norge (Rønning, 2006) - Solgt! Etikk i sykepleien (Brinchmann, 2005) Eldre, aldring og sykepleie (Karoliussen & Smebye, 2002) En hatt med slør... Om omsorgens betydning for sykepleie (Konsmo, 1995) Pediatri og pediatrisk sykepleie (Grønseth & Markestad, 2005) - Solgt! Helse - IT (Langøen, 2003) Mellommenneskelige forhold i sykepleie (Travelbee, 2001) Omsorgens betydning i sygepleje (Benner & Wrubel, 2001) Illustrert farmakologi, bind 1 og 2 (Simonsen m.fl, 2004) Kultursensitivitet (Magelssen, 2008) Medikamentregning og matematikk (Nordberg, 2003) Et fag i kamp for livet (Fause & Micalesen, 2002) Samtalen i eldreomsorgen (Heap, 2002) Å lære i praksis (Bjørk & Bjerknes, 2003) Infeksjonssykdommer (Hovig & Lystad, 2006) Kommunikasjon i relasjoner (Eide & Eide, 2000) Mellom mennesker og samfunn (Brodtkorb & Rugkåsa, 2009) - Solgt! Fagutvikling og forskning i klinisk sykepleie (Bjørk & Solhaug, 2008) Helse og atferdsendring (Prescott & Børtveit, 2004) Helt - ikke stykkevis og delt (Hummelvoll, 2005) - Solgt! Sykepleierens ernæringsbok (Sjøen & Thoresen, 2004 Grunnleggende sykepleie, bind 1 (Kristoffersen m.fl., 2005) - Solgt! Grunnleggende sykepleie, bind 2-4 (Kristoffersen m.fl., 2005) - Solgt! Samtalen, skjønnet og evidensen (Martinsen, 2005) Klar for fremtiden? (Jakobsen, 2005) Sykepleier og leder (Pfeiffer, 2002) Familien i sykepleiefaget (Kirkevold & Ekern, 2001) Smerte - fenomen og forståelse (Nortvedt & Nortvedt, 2001) Kulturforskjeller i praksis (Eriksen & Sørheim, 2006) - Solgt! Å leve med kronisk sykdom (Gjengedal & Hanestad, 2007) Helse og jus (Molven, 2006) Øyet og kallet (Martinsen, 2000) Møte mellom pasient og sykepleier (Bjørk m.fl., 2002) Sykepleieteorier (Kirkevold, 2001) Innføring i psykologi (Håkonsen, 2006) - Solgt! Forebyggende helsearbeid (Mæland, 2005) Fra Marx til Løgstrup (Martinsen, 2003) Sykepleieboken 1 (Mekki & Pedersen, 2005) Nærhet og distanse (Henriksen & Vetlesen, 2006) Metode og oppgaveskriving for studenter (Dalland, 2000) - Solgt! Sosiologiske perspektiver (Repstad, 2004) Selger også boka Prosjektoppgaven- krav til utforming (Rognsaa, 2003). Kan være til hjelp til større oppgaver, spesielt når du skal skrive bacheloroppgaven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Randi Anvik-Melhus Posted September 15, 2010 Report Share Posted September 15, 2010 Kan jeg kjøpe kultursensitivitet ? hilsen Randi randianvik@ymail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nella Posted September 16, 2010 Author Report Share Posted September 16, 2010 Har sendt deg en e-post. Kan jeg kjøpe kultursensitivitet ? hilsen Randi randianvik@ymail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sissel Posted September 19, 2010 Report Share Posted September 19, 2010 Jeg skulle ønske å kjøpe Omsorgens betydning i sygepleje(Benner og Wrubel) Fagutvikling og forskningi klinisk sykepleie(Bjørk og Solhaug) Forebyggende helsearbeid(Mæland) Kultursensitivitet(magelssen) MVH Sissel Sandberg Jorquera sisselsjorquera@mac.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nella Posted September 19, 2010 Author Report Share Posted September 19, 2010 Jeg har sendt deg en e-post. Jeg skulle ønske å kjøpe Omsorgens betydning i sygepleje(Benner og Wrubel) Fagutvikling og forskningi klinisk sykepleie(Bjørk og Solhaug) Forebyggende helsearbeid(Mæland) Kultursensitivitet(magelssen) MVH Sissel Sandberg Jorquera sisselsjorquera@mac.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Alette Svellingen Posted September 30, 2010 Report Share Posted September 30, 2010 Er disse bøkene fremdels til salgs er jeg interesser. 50 kr pr bok? Jeg betaler selvsagt porto. Alette Svellingen (alette.svellingen@gmail.com) Etikk i sykepleien (Brinchmann, 2005) Samtalen, skjønnet og evidensen (Martinsen, 2005) Sykepleieteorier (Kirkevold, 2001) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nella Posted October 8, 2010 Author Report Share Posted October 8, 2010 Jeg har sendt deg en e-post. Er disse bøkene fremdels til salgs er jeg interesser. 50 kr pr bok? Jeg betaler selvsagt porto. Alette Svellingen (alette.svellingen@gmail.com) Etikk i sykepleien (Brinchmann, 2005) Samtalen, skjønnet og evidensen (Martinsen, 2005) Sykepleieteorier (Kirkevold, 2001) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted October 12, 2010 Report Share Posted October 12, 2010 Hei. Har du fremdeles kommunikasjon i relasjoner til salgs?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted October 12, 2010 Report Share Posted October 12, 2010 Hei. Har du fremdeles kommunikasjon i relasjoner til salgs?? glemte å legge til mail adr min; linnmea@hotmail.com *krysser fingre og tær* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nella Posted October 15, 2010 Author Report Share Posted October 15, 2010 Ja, den er fortsatt til salgs. Sender deg en e-post. Hei. Har du fremdeles kommunikasjon i relasjoner til salgs?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MOURINE Posted October 25, 2010 Report Share Posted October 25, 2010 Har du fortsatt Å leve med kronisk sykdom boka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MOURINE Posted October 25, 2010 Report Share Posted October 25, 2010 Har du fortsatt Å leve med kronisk sykdom boka? maurin1987@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nella Posted October 26, 2010 Author Report Share Posted October 26, 2010 Ja, det har jeg. Sender deg en e-post. Har du fortsatt Å leve med kronisk sykdom boka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ida Posted December 20, 2010 Report Share Posted December 20, 2010 Hei:-) Er illustrert farmakologi bøkene og medikament regning boka fortsatt til salgs? Veldig int.:-) Idadolva@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ida Posted December 20, 2010 Report Share Posted December 20, 2010 Hei:-) Er illustrert farmakologi bøkene og medikament regning boka fortsatt til salgs? Veldig int.:-) Idadolva@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nella Posted December 27, 2010 Author Report Share Posted December 27, 2010 jeg selger ikke flere bøker nå, jeg kommer til å slette tråden snart. Hei:-) Er illustrert farmakologi bøkene og medikament regning boka fortsatt til salgs? Veldig int.:-) Idadolva@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nina furuli Posted January 16, 2011 Report Share Posted January 16, 2011 Hei! Jeg skulle gjerne kjøpt disse bøkene: Et fag i kamp for livet (Fause og Micalesen) Mellommenneskelige forhold i sykepleie (Travelbee) Øyet og kallet (Martinsen) Begreper i psykiatrisk sykepleie (Krogh) Sykepleieteorier (Kirkevold) Håper på svar! owren@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tone Tørmoen Posted May 3, 2011 Report Share Posted May 3, 2011 Hei Har du fortsatt bøkene til Martinsen (2000, 2005)? Hilsen Tone Tørmoen tone.tormoen@gmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nella Posted May 8, 2011 Author Report Share Posted May 8, 2011 Beklager, selger ikke mer. Har bare glemt av å slette boklista i tråden. Hei Har du fortsatt bøkene til Martinsen (2000, 2005)? Hilsen Tone Tørmoen tone.tormoen@gmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.